A szövegírás unalmas.

Emlékszel amikor az általános iskola alsó tagozatában megtanultunk fogalmazást írni? A magam részéről utálatos dolognak tartottam, így mindig az utolsó pillanatra hagytam, vagy el sem készítettem. Egy ilyen alkalommal, hogy az életrendezők nevetni tudjanak, engem szólított fel a tanárnő felolvasásra. Kinyitottam hát egy üres oldalon és „felolvastam”. Ötöst kaptam volna, ha a szomszéd nem árul be. De beárult.

Szép de üres? Szöveg kellene a honlapra?

Szép de üres? Szöveg kellene a honlapra?

Te ismered a vállalkozásodat, szakmádban minden kérdésre tudod a választ, kilépnél az online térbe, vagy frissítenéd honlapodat, de nem jönnek a szavak? Esetleg Te is utáltad a fogalmazásírást?

Üljünk le egy kávéra, beszéljük meg, hogy mit szeretnél. Aztán mutasd meg az üzletet, üzemet, termékeket és célokat, meséld el a múltat a jelent és a jövőt, a harcokat és vágyakat, hogy minél színesebb képet kapjak rólad és a vállalkozásról. Nem ipari kémkedés okán írom ezt, de hiteles képet csak azt tud adni, aki rendelkezik a tudással.
Nem én írom. Együtt írjuk.

Marketing célú szövegírás

Marketing célú szövegírás

„A jó termék eladja magát.” El. De csak akkor, ha már ismerik. Persze van olyan, amikor kijövünk a piacra egy termékkel vagy szolgáltatással és – szerencsés véletlen – pont arra van szüksége mindenkinek, majd elég egy FB poszt hogy dőljenek be az ajtón a vevők. Valljuk be, ez elég ritka.
Ideális esetben,  felismerünk egy piaci rést, egy fogyasztói szükségletet és azt kezdjük el gyártani, vagy szolgáltatni ami ezt kielégíti. Ehhez rendkívül szemfülesnek, rugalmasnak és – nem utolsó sorban – tőkeerősnek kell lenni, a megfelelő időben a megfelelő helyen. Semmi sem lehetetlen, de hát ez sem túl gyakori.

Az igazság valahol a kettő között van. Általában van egy csontunk, és abból próbálunk főzni. Van egy gombunk és ahhoz varrjuk a kabátot, természetesen egy reális gombunk, mert szeretjük a kihívásokat persze, de az eszkimóknak jeget eladni zavarba ejtően bátor gondolat.

Így aztán ha megvan a termék, megvan hogy mit szeretnénk vele elérni, magyarul tudjuk hol vagyunk és hova akarunk eljutni, már csak az utat kell megtalálni. Ez pedig a marketingen keresztül vezet. Rendkívül széles és szerteágazó ez az út, könnyű elveszni benne a sok feladat és lehetőség miatt. Kezdve a termék alapvető jellemzőivel, az értékesítési csatornákon és piackutatáson át az eladásösztönzésig  Egy azonban biztos:

Szóból ért az ember.

Ennek a szónak pedig esetünkben egy célja van. Eladni. Pontosabban előkészíteni az eladást, mert az már csak a pont az i-n. Meg kell találni azokat a szavakat – kiegészítve vizuális elemekkel – amelyek pontosan meghatározzák az eladás tárgyát, megfelelő képet alakítanak ki a fogyasztók fejében és ösztönzik őket a vásárlásra. Egyszerű nem?

Az lenne, ha az ember belelátna a másik fejébe, ha naprakész lenne mindenféle piackutatási adatot illetően, ismerné a motivációkat, trendeket és a jövőt. Ehhez jelenleg legközelebb a különböző algoritmusok vannak, amik ott a zsebünkben észrevétlenül minden információt begyűjtenek rólunk, hol merre járunk, milyen üzletekben, mire keresünk rá, hova tervezünk útvonalat, milyen egészségügyi navalyánk van. Így aztán mikor a különböző reklámüzeneteket feldobja, azt már célzottan teszi.

Száz szónak is egy a vége, abban tudok neked segíteni, hogy

ezeket a szavakat, kifejezéseket megtaláljuk, majd helyes sorrendbe téve hatékonnyá tegyük.

Oké, ez 16 volt.

Tartalommarketing minden fronton

Tartalommarketing minden fronton

- honlap szövegezés

- közösségi média tartalom (blog bejegyzések, posztok írása)

- cornerstone bejegyzés írása

- hírlevél szövegezése

- landing oldal szövegírása

- webshop szövegezése

- szlogen, reklámszöveg írása

Filozófiám része, hogy ha valamit csinálunk, akkor azt a lehető legjobban. Természetesen SEO nélkül is él a szöveg és működik, de ha a keresőoptimalizálás szempontjait figyelembe véve készül az írás, akkor még hatékony is lesz!

Mi az a keresőoptimalizálás és miért fontos? Lássuk!

Szövegírás árak

Szövegírás árak

Azt mondják a jó szó ingyen van. Ez így is van, és még értékes is. A jó szöveg viszont nincs ingyen, más szempontból annál értékesebb, hiszen egy vállalkozás életét befolyásolja hogy mit kommunikál, hogy a vevők fejében vajon megjelenik-e az a kép, elindul-e az a cselekvéssorozat, ami a tulajdonosok, vezetők szándéka volt. Ez felelősség. Súlya van a szavaknak.

Miután minden feladat más, ha csak a ráfordított időt vagy karakterszámot nézzük, javaslom, kérj ajánlatot. De hogy nagyjából kalkulálni tudj, itt találod a jelenlegi árakat, melyek nem minősülnek ajánlattételnek, az további egyeztetést igényel.